رتبه یک کنکور زبان

در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم

رتبه یک کنکور زبان گفت: در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم.

به گزارش آوای کاسیان، مهراد اولیایی رتبه نخست کنکور سراسری در گروه آزمایشی زبان اظهار کرد: به دلیل علاقه بسیار به زبان انگلیسی، از سن ۷ سالگی در کلاس های زبان شهرمان شرکت کردم.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل داشتن پایه زبان قوی، در ماه‌های منتهی به کنکور روزی پنج ساعت درس می خواندم.

رتبه نخست کنکور زبان با بیان اینکه رشته زبان به سنگینی دیگر رشته‌ها نیست، افزود: با تلاش و اراده خوب می‌توان در این گروه آزمایشی موفق شد.

اولیایی بیان کرد: قبل از کنکور خیلی به رتبه فکر نمی‌کردم اما پس از اینکه آزمون را دادم و با تصحیح سوال‌ها و دیدن کارنامه حدس می‌زدم که رتبه برتر شوم.

مهراد اولیایی رتبه یک کنکور زبان

وی با بیان اینکه کلاس کنکوری نرفتم، افزود:  تنهاکلاس زبانی که در شهرمان بود را می‌رفتم و آن را تا مقطع پیش تافل ادامه دادم.

رتبه نخست کنکور زبان، علاقمندی به این زبان، تلاش برای کسب موفقیت و فراهم بودن شرایط خانه برای درس خواندن را مهمترین عوامل موفقیت عنوان کرد.

رتبه نخست کنکور زبان، علاقمندی به این زبان، تلاش برای کسب موفقیت و فراهم بودن شرایط خانه برای درس خواندن را مهمترین عوامل موفقیت عنوان کرد.

اولیایی با بیان اینکه در سال کنکور خیلی در مهمانی‌ها شرکت نمی‌کردم، گفت: توصیه‌ام به افرادی که برای کنکور آینده آماده می‌شوند این است که تلاش و تمرین تنها رمز موفقیت است و بنابراین استمرار و پشتکار در درس خواندن داشته باشند.

وی سطح سولات کنکور را نسبتا سخت عنوان و تصریح کرد: غیراستاندارد بودن سوال‌ها از جمله نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

رتبه نخست کنکور زبان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رفت سوال‌های آزمون دی ماه و تیرماه در یک سطح باشند، اما این استاندارد بودن در سوالات تیرماه مشهود نبود.

منبع