جمع‌آوری ۱۹۳ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ ماموران موفق به کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر، ۱۳ هزار و ۶۵۶ عدد قرص متادون و دستگیری و جمع آوری ۱۹۳ قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر شدند.

به گزارش آوای کاسیان، سردار یحیی الهی امروز ظهر در حاشیه اجرای طرح عملیاتی و ضربتی امنیت محله محور در لرستان اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در استان، ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ سارق، یک مالخر و کشف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیری اقلام مسروقه شدند.

وی افزود: ماموران همچنین ۸۷ قبضه انواع سلاح شامل ۵۱ قبضه سلاح شکاری، ۳۶ قبضه سلاح جنگی و ۷۳۶ عدد انواع فشنگ را کشف و ۳۳ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ نیز، ماموران موفق به کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر و ۱۳ هزار و ۶۵۶ عدد قرص متادون و دستگیری و جمع آوری ۱۹۳ قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر شدند.

سردار الهی با بیان اینکه ماموران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا موفق به توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سنگین و شوتی و کشف بیش از ۱۲ هزار و ۴۵۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال شدند، اظهار کرد: ۱۲ قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شد.

وی با اشاره به دستگیری شش اراذل و اوباش در استان و توقیف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف خاطرنشان کرد: طرح‌های امنیت محله محور پلیس با همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضائی با قاطعیت و جدیت ادامه دارد.