پوشش ۱۳۸ هزار نفری کارگران از خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه بیش از ۱۹ هزار کارگاه در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد، گفت: ۱۳۸ هزار کارگر در قالب بیمه شده اجباری در این کارگاه‌ها فعالیت و از خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی بهره می‌برند.

به گزارش آوای کاسیان، منوچهر گودرزی امروز عصر در مراسم زنگ کارگری که به مناسبت هفته کارگردر کارخانه شیر پگاه لرستان برگزار شد گفت اظهار کرد: تامین اجتماعی استان در سال گذشته اقدامات سازنده‌ای در راستای حفظ کار وتولید انجام داده است.

به گفته وی بخشودگی جرائم بخش قابل توجهی از کارفرمایان استان و تقسیط بدهی بسیاری از کارفرمایان کارگاه‌های مدیون استان بخشی از اقدامات تامین اجتماعی انجام شده در راستای امنیت شغلی کارگران و تداوم حیات واحدهای تولیدی و صنعتی استان است.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: یکی از اقدامات خوب ی که در راستای آرامش و آسایش کارگران و تسهیل دردسترسی آنان به خدمات بیمه‌ای آنها انجام شد غیرحضوری کردن تعداد زیادی از خدمات و سرویس‌های کوتاه مدت است.

گودرزی با اشاره به اینکه بیش از ۱۹ هزار کارگاه در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد، گفت: ۱۳۸ هزار کارگر در قالب بیمه شده اجباری در این کارگاه‌ها فعالیت و از خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی بهره می‌برند.