توقیف خودروی رانندگان پر خطر در لرستان

رئيس پليس راه لرستان از توقيف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح محورهای مواصلاتی اين استان خبر داد.

به گزارش آوای کاسیان، سرهنگ محمد زارعي صبح امروز در تشريح اين خبر اظهار کرد: پليس راه انتظامي استان با بکارگيری گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنين استفاده از سامانه‌های هوشمند بصورت شبانه‌روزی محورهاي مواصلاتی استان را مورد رصد و پايش قرار می‌دهد.

وی افزود: به منظور پيشگيری از وقوع تصادفات که بعضا” منجر به جان باختن و برخي صدمات غيرقابل جبران برای هموطنان می‌شود، پليس بدون هيچگونه اغماضي با رانندگاني که در سطح محورهای مواصلاتی استان با ناديده گرفتن قوانين و مقررات بخواهند خدشه‌ای به سلامت خود و ديگران وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

رئيس پليس راه انتظامی لرستان با اشاره به توقيف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در ۲۴ ساعت گذشته در سطح محورهای مواصلاتي استان، گفت: از اين تعداد ۹۳ دستگاه خودرو به صورت توقيف ساعتي و ۳ دستگاه به علت عدم رعايت قوانين و مقررارت و به عنوان خودروهای خطر ساز توقيف و روانه پارکينگ شده‌اند.

زارعي در پايان با هشدار به رانندگان پرخطر و حادثه ساز، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالاي تردد در محورهاي مواصلاتي استان لرستان، رانندگاني که به هر نحو بخواهند قوانين و مقررات را ناديده بگيرند، پليس ضمن توقيف خودرو به عنوان رانندگان حادثه ساز، به مراجع قانونی نيز معرفی خواهند شد.