باران و برف در راه لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان به بارش پراکنده باران و برف در جنوب شرق استان اشاره کرد و گفت: برای روز دوشنبه نیز بارش پراکنده و رگباری باران در اغلب نقاط بخصوص نیمه شرقی استان خواهیم داشت.

به گزارش آوای کاسیان، بهروز مرادپور امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی لرستان اظهار کرد: از بعدازظهر امروز حاکمیت شرایط ناپایدار جوی را در استان شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بارش پراکنده و رگباری باران، رعد و برق، در ارتفاعات و گردنه ها رگبار برف، وزش باد نسبتا شدید از مخاطرات این سامانه بارشی هستند.

مدیرکل هواشناسی لرستان به بارش پراکنده باران و برف در جنوب شرق استان اشاره و تصریح کرد: برای روز دوشنبه نیز بارش پراکنده و رگباری باران در اغلب نقاط بخصوص نیمه شرقی استان خواهیم داشت.

مرادپور با بیان اینکه سامانه بارشی دوشنبه شب از آسمان استان خارج می‌شود، افزود: با حاکمیت شرایط ناپایدار، لغزندگی سطح جاده ها، اختلال در تردد، خسارت به برخی سازه ها، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و … دور از انتظار نخواهد بود.

وی به عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، محافظت از تاسیسات، آمادگی دستگاه های امدادی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم توصیه کرد.