اجرای ۵۰ پروژه عمرانی در حوزه سلامت لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ۵۰ پروژه عمرانی را در دست اقدام داریم که ۱۶ هزار متر مربع را شامل می‌شوند، گفت: با افتتاح این پروژه‌ها، گام‌های مهمی در حوزه سلامت استان برداشته می شود که در نوع خود بی‌نظیر است.

به گزارش آوای کاسیان، بهرام دلفان صبح امروز در نشست با معاونین علوم پزشکی لرستان ضمن تبریک روز استاد به همکاران خود، بیان داشت: اقدامات خوبی در دانشگاه طی این مدت صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر سه بیمارستان نیایش خرم آباد، رازی کوهدشت و گهر دورود که جز مصوبات دولت بوده و از نظر پیشرفت فیزیکی وضعیت مطلوبی دارند، طی این مدت ۷۱ پروژه بهداشتی و درمانی دیگر افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ۵۰ پروژه عمرانی را در دست اقدام داریم که ۱۶ هزار متر مربع را شامل می‌شوند، افزود: با افتتاح این پروژه‌ها، گام‌های مهمی در حوزه سلامت استان برداشته می شود که در نوع خود بی‌نظیر است.

دلفان گفت: در سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان، باید گزارش عملکردی دانشگاه به نحوی ارائه گردد و اطلاع رسانی شود که اقدامات شما عزیزان در حوزه سلامت به خوبی دیده بشود.

وی، پرداخت مطالبات بیمه‌ای را مهم دانست و گفت: اگر طلب‌های دانشگاه از سازمان های بیمه گر به موقع پرداخت شود؛ بخش عمده‌ای از طلب های پرسنلی و کارانه پزشکان و کادر درمانی دانشگاه پرداخت خواهد شد که هدف ما نیز کسب رضایت پرسنلی و پرداخت به موقع کارانه و اضافه کاری آنان است.