تامین منابع مالی با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام

استاندار لرستان گفت: سازمان مدیریت استان با اولویت پروژه‌های نیمه تمام، پروژه‌ها و منابع را احصا و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کند.

به گزارش آوای کاسیان، ابوطالب شفقت امشب در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی تا پایان اردیبهشت سهم بخش خود از بودجه را احصا کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت استان نیز با اولویت پروژه‌های نیمه تمام، پروژه‌ها و منابع را احصا و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مدیران باید مدیریت جهادی داشته باشند، افزود: چرا که بدون کار جهادی و تامین منابع امکان اجرا نیست.

شفقت با گلایه از عدم حضور برخی مدیران در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان، بیان داشت: این جلسه مهمترین جلسه است و انتظار می‌رود مسوولان دستگاه‌های اصلی در جلسه حضور داشته و غیبت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه جدول بودجه بسته نشده است، افزود: هنوز امکان گرفتن منابع وجود دارد و دستگاه‌های استانی می‌توانند با ارتباط‌گیری منابع لازم را جذب کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مسوولان استعلام در دستگاه‌های اجرایی وقت را تلف نکرده و سریع جواب لازم را دهند، گفت: نباید معطل نظرات کارشناسی‌های طولانی شد و باید به روند استعلامات سرعت بخشید.