هدیه ستاد اجرایی به سه‌قلوهای لرستانی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: این مجموعه در راستای حمایت از جوانی جمعیت تعداد ۱۳ هزار ۷۰۰ پک پوشاک به دستگاه‌های حمایتی استان اهدا کرد.

به گزارش آوای کاسیان، مجید طائف فرزند را سرمایه اساسی یک خانواده دانست و گفت: ازدواج و فرزند آوری در فرهنگ عمومی استان علاوه بر اعتقادات دینی، یک ارزش مضاعف خانوادگی و هویتی و بسیار مقدس هست.

وی با بیان اینکه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در راستای حمایت از فرزندآوری و افزایش جمعیت فعالیت‌های شاخص و ارزشمندی انجام داده است خاطرنشان کرد: در سطح استان لرستان با هدف مساعدت به دستگاه‌های حمایتی ازقبیل کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، مرکز خدمات حوزه علمیه و دانشگاه علوم‌ پزشکی تعداد ۱۳ هزار و ۷۰۰ پک پوشاک نوزادان اهدا شده تا جامعه هدف را پوشش دهند.

طائف با تأکید بر اینکه ستاد اجرایی از خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو با دهک درآمدی پایین به طور جد حمایت می‌کند، افزود: بسته‌هایی اهدایی امروز هدیه مقام معظم رهبری است که به دستگاه‌های مذکور اهدا شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح جوانی جمعیت و طرح لبخند مادری در استان به ۲۰ خانواده دارای فرزند سه قلو از سوی بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد مساعدت شده است، اظهار کرد: این بسته‌ها شامل تامین ۶ ماه پوشک، پک لبخند مادری شامل البسه، وسایل بازی و ضروری و هدیه نقدی است.

طائف با اشاره به اینکه خانوارده‌های دارای فرزندان سه‌قلو می‌توانند با مراجعه به سامانه «ایران جوان»، اطلاعات خود را ثبت و حداکثر تا ۱۰ روز بعد بسته‌های لبخند مادری را دریافت کنند، افزود: تمام تلاش بر این است که خانواده‌ها مراجعه حضوری نداشته باشند و بیشترین وقت خود را برای فرزندان سپری کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان در پایان گفت: همچنین امسال به ۲۰۰ خانواده که فرزند سوم به بالا داشتند، در راستای حمایت از خانواده و فرزندآوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک شده است.