معرفی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان

با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها وزارت ورزش و جوانان وحید والی‌زاده مرادی به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان لرستان معرفی شد.

به گزارش آوای کاسیان، امروز صبح با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها وزارت ورزش و جوانان آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن همایش بانک صادرات برگزار شد.

وحید والیزاده مرادی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان معرفی و از زحمات آرش قیاسیان تقدیر شد.

افزایش ۱۸۳ درصدی اعتبارات ملی ورزش و جوانان

مدیرکل سابق ورزش و جوانان لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه اعتبارت استانی و ملی ورزش و جوانان در دولت سیزدهم افزایش پیدا کرد، گفت: اعتبارت استانی ۵۳ درصد و اعتبارات ملی ۱۸۳ درصد افزایش پیدا کرد که قطعا در توسعه زیر ساخت‌های ورزشی موثر بود.

آرش قیاسیان تکمیل پیست بزرگ فرسش الیگودرز، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، ۱۷ چمن ورزشی و ۲ سالن ورزشی بخشی از پروژه‌هایی است که در دولت سیزدهم تکمیل شد.

وی گفت: میزبانی ۸ رویداد میزبانی ملی در سال گذشته و ۹ میزبانی رویداد ملی در سال جاری همچنین رویداد بین المللی کشتی از مهمترین اقدامات ورزش و جوانان ظرف دو سال گذشته است.

فاصله سرانه ورزشی لرستان با سرانه ورزشی کشور

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان هم در این مراسم بر نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به لرستان تاکید کرد و گفت: لرستان در حوزه سرانه و زیر ساخت ورزشی به سرانه کشوری فاصله دارد بنابراین نیازمند توجه ویژه مرکز است.

وحید والی‌زاده مرادی بیان کرد: امیدواریم با نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان و تعامل مجمع نمایندگان استان بتوانیم شاهد تحول در حوزه ورزش استان باشیم.

وی بر تعامل مطلوب با رسانه‌ها هم تاکید کرد و گفت: قطعا انتقادهای دلسوزانه رسانه می‌تواند در پیشبرد اهداف اداره کل ورزش و جوانان موثر باشد.