مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا آخر اردیبهشت است

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان اهمیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا، گفت: مهلت تعیین شده برای این مهم تا پایان اردیبهشت جاری است.

به گزارش آوای کاسیان، علی محمدی صبح امروز در نشستی با حضور ذیحسابان و معاونین ذیحسابان این اداره‌کل از عملکرد ذیحسابان در برقراری نظم و شفافیت مالی در دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر کرد.

وی با اشاره به اقداماتی که در سال گذشته در راستای تعالی اداره‌کل انجام شده بود از زحمات کلیه کارکنان اداره‌کل سپاسگزاری کرده و گفت: سعی شده که کارکنان بالأخص ذیحسابان به جایگاه اصلی خود برسند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان، نقش ذیحسابان در دستگاه‌های اجرایی را نکته‌سنجی و تیزبینی عنوان کرد.

محمدی با تأکید بر توجه بیشتر به آموزش نیروی انسانی شاغل در حوزه مالی و افزایش انگیزه‌های کاری آنان افزود: ذیحسابان وظیفه دارند معاونین ذیحساب را به عنوان مدیران آینده، علاوه بر مسائل قانونی، در حوزه مسائل و رفتارهای مدیریتی آموزش دهند؛ یک ذیحساب خوب در کنار شناخت خوبی که از تطبیق قوانین و مقرارت با مسائل و حوزه‌های مأموریتی خود دارد باید توانمندی‌های مدیریتی خود را تقویت کند.

وی در پایان در خصوص اهمیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا، تصریح کرد: مهلت تعیین شده برای این مهم تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری است.