یک هزار و ۶۵۴ بازرس کار نظارت و بازرسی را در شعب اخذ رای بر عهده دارند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان لرستان گفت: ۱۶۵۴ بازرس در سطح استان در شعب اخذ رای مستقر هستند و به ازای هر ۱۵ شعبه اخذ رای ۱۱ بازرس سیار پیش بینی شده که بر روند صحیح انتخابات نظارت می کنند.

به گزارش آوای کاسیان، احمدرضا دالوند روز جمعه در محل ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: مردم عزیزمان با حضور خودشان مجدداً پایبندی خود را نسبت به انقلاب، امام و مقام معظم رهبری نشان دادند که جای تبریک دارد.

رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان با اشاره به استقرار هیئت‌های شهرستانی در شعب اخذ رای گفت: به ازای هر ۱۵ شعبه اخذ رای در استان ۱۱ بازرس سیار پیش‌بینی شده که بر روند صحیح انتخابات نظارت می کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه کار بازرسی در چند لایه انجام می‌شود، یک بازرس ویژه در هر شهرستان و در شهرستانهای خرم آباد و بروجرد هرکدام به ترتیب چهار و سه بازرس ویژه مستقر شده و بر روند برگزاری سالم انتخابات نظارت می کنند.

دالوند افزود: ارتباط با تمامی شهرستان ها برقرار و نظارت خوبی بر روند برگزاری انتخابات حاکم و گزارشاتی نیز از ابتدای صبح ارسال که بازخورد وتذکرات لازم داده شده است.