هیچ‌گونه کم‌کاری از مدیران پذیرفتنی نیست

استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچگونه کم‌کاری و اهمال در این زمینه قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

به گزارش آوای کاسیان، ابوطالب شفقت ظهر امروز در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به بازدید سر زده از دستگاه‌های اجرایی استان گفت: در این بازدیدها به شکل مستقیم و بی‌واسطه شنونده مسائل و مشکلات مراجعان از زبان خودشان خواهیم بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچ‌گونه کم‌کاری و اهمال در این زمینه قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

استاندار لرستان گفت: بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان به شکل کاملا سرزده و حتی بدون اطلاع مدیران انجام می‌شود.

براساس این گزارش صبح یک‌شنبه استاندار لرستان به صورت سرزده از اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.

شفقت در این بازدیدها با جمعی از مراجعه‌کنندگان به گفتگو پرداخت و موضوعات و موارد مطرح شده را مورد پیگیری قرار داد.

وی همچنین با کارکنان این دو دستگاه دیدار و روند فعالیت و ارائه خدمات به مردم را از نزدیک نظارت کرد و حسب مورد دستورات لازم را صادر کرد‌.

استاندار لرستان در این بازدیدها با تشکر از مدیران دو دستگاه و روند مطلوب ارایه خدمات به مراجعه‌کنندگان گفت: امیدواریم این دو دستگاه با ارائه برنامه‌های بهتر در جهش تولید نقش بسزایی داشته باشند.