راز موفقیت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان

مدرس هوش و استعداد تحلیلی عوامل تأثیرگذار در موفقیت دانش آموزان را عنوان کرد.

به گزارش آوای کاسیان، ندا فرازبخت در این خصوص گفت: دانش آموزان زیادی در سراسر ایران آرزو دارند در آزمون تیزهوشان رتبه قبولی کسب کنند و در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند. این مدارس امکانات و پتانسیل‌های آموزشی و فرهنگی بیشتری نسبت به دیگر مدارس دارد.

وی افزود: هدف از برگزاری این آزمون ایجاد فضایی مناسب با سطح علمی بالا برای دانش آموزانی است که سطح علمی مدارس عادی برای آنها راضی کننده نیست و حضور در یک فضای رقابتی را خواستارند.

فرازبخت در پاسخ به سوال بهترین راه برای موفقیت در آزمون تیزهوشان چیست؛ گفت: بهترین راهکار، برنامه ریزی اصولی و مناسب است.

این معلم برتر مدارس ابتدایی ادامه داد: دانش آموزان پایه ششم در برنامه خود فقط مباحث هوش و استعداد تحلیلی را قراردهند برنامه ریزی طوری باشد که خسته نشوید و زمان استراحت داشته باشید.

وی با بیان اینکه قبولی در تیزهوشان را هدف خود قرار دهید و هوشمندانه حرکت کنید، افزود: همچنین باید توانایی های شخصی خود را تقویت کنید که در این رابطه نیاز است از منابع و کتاب‌های مفید و به روز استفاده و در کلاس های هوش حرفه‌ای و آزمون‌های شبیه ساز شرکت کنید.

این معلم برتر مدارس ابتدایی بیان کرد: اعتماد به نفس داشته باشید، خودتان را با دیگران مقایسه نکرده و مهارت تست‌زنی را تقویت کنید.

فرازبخت گفت: برای رسیدن به مدارس سمپاد و یک فضای آموزشی مناسب از همین امروز درس خواندن را شروع کنید.

این رسانه در پایان قبولی بیش از ٩٠ نفر از دانش آموزان پرتلاش خرم آباد را که در کلاس‌های هوش و استعداد تحلیلی خانم ندا فرازبخت (مدرس هوش در خرم آباد و کرج) شرکت کردند را صمیمانه تبریک می‌گوید.

امیدواریم که در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشند. تلاش رمز موفقیت است.