استاندار لرستان:

حماسه ۹ دی، پایانی بر نفاق و فتنه‌افکنی دشمنان نظام بود

فرهاد زیویار، استاندار لرستان به مناسبت فرارسیدن نهم دی‌ماه، مصادف با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

به گزارش آوای کاسیان در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله عليه و آله:
« اَلا وَ اِنَّ اَعْقَلَ النّاسِ عَبْدٌ عَرَفَ رَبَّهُ فَاَطاعَهُ وَ عَرَفَ عَدُوَّهُ فَعَصاهُ وَعَرَفَ دارَ اِقامَتِهِ فَاَصْلَحَها وَ عَرَفَ سُرْعَةَ رَحيلِهِ فَتَزَوَّدَ لَها »
بدانيد كه عاقل ترين مردم كسى است كه پروردگارش را بشناسد و از او پيروى كند، دشمنان خدا را بشناسد و از آنان نافرمانى كند، جايگاه ابدى خود را بشناسد و آن را آباد كند و بداند به زودى به آنجا سفر خواهد كرد و براى آن، توشه بردارد.
[اعلام الدين، ص ۳۳۷، ح ۱۵]

روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، یادآور حماسه‌ای دیگر از امت خداجو و مومن در شناخت نفاق دشمنان علیه نظام مترقی ایران اسلامی بود که سعی در فتنه‌گری و ایجاد فاصله میان امت و ولایت داشتند.

همانا از آغاز عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون، تلاش‌های استکبار جهانی و هم پیمانانش در شبهه افکنی علیه حکومت امام زمان(عج) به مثابه آزمونی برای مردمان این دیار بوده و نه تنها نتوانسته خللی در اعتقاد امت مسلمان ایران به ولایت فقیه به‌وجود بیاورد بلکه موجب الفت و تحکیم پیمان بیش از پیش مردم با آرمان‌های والای انقلاب شده است.

حماسه نهم دی‌ماه که به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مزین گشته، برگی دیگر از تاریخ زرین نظام با برکت جمهوری اسلامی است که مردمان پاک نهاد ایران اسلامی با هوشمندی آن را ورق زدند و پایانی بود بر نفاق و فتنه افکنی دشمنان نظام در آن برهه حساس زمانی.

اینجانب با گرامی‌داشت نهم دی‌ماه و حضور حماسی مردم انقلابی که نمادی از هوشیاری هموطنان از حقانیت نظام و شناخت دسیسه ‌های دشمنان بود، همه اقشار جامعه ی اسلامی خصوصا مردم ولایت‌مدار لرستان را به حضور گسترده در مراسم یوم الله نهم دی‌ماه دعوت می‌نمایم.

فرهاد زیویار
استاندار لرستان