اعلام پیروزی پیش از موعد جرم‌ است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: اعلام پیروزی پیش از موعد جرم انتخاباتی است.

به گزارش آوای کاسیان، احسان یاوری در ستاد انتخابات استان با اشاره به تمدید ساعت انتخابات اظهار کرد: قالب مشارکت استان ما به این ساعت نمی رسد اما تابع وزارت کشور هستیم و رای‌گیری تا همان مدت ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه به لحاظ فضای امنیتی تابحال با مسئله حادی مواجه نبودیم، افزود: در بحث تاسیساتی و زیرساختی، برای ارتباط برخط مشکلی نداشتیم.

یاوری رتبه مشارکت در استان را چهارم عنوان کرد و افزود: براورد ما اینست که در همین رده بماند و یک بحث شور انتخاباتی، مرهون همین حضور رسانه‌ها و خبرنگاران است.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر اینکه شاهد مشارکت خوب نسبت به استان‌های دیگر بوده‌ایم، ادامه داد: ۳۶ بخش داریم که ۲۴ مورد غیرمرکزی و ۱۲ تا مرکزی هستند و تنها در بخش مرکزی معمولان کمبود تعرفه پیش آمد که مشکل سخت افزاری بود و برطرف شد.

وی با اشاره به اینکه معمولان ۲۴ شعبه دارد که در ۱۰ شعبه تقاضای تعرفه آمده و تامین شد، اضافه کرد: به جرات می‌توانیم بگوییم هیچ کسی نبوده که بخواهد رای بدهد و تعرفه نباشد.

یاوری با بیان اینکه اعلام پیروزی پیش از موعد جرم است و هر کس اعلام کند دستگاه‌های امنیتی باید ورود کنند، گفت: هم‌اکنون نیز در حال رصد هستند و با این‌گونه تخلفات برخورد می‌شود.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه به هیچ وجه اعلام پیش از موعد صورت نگیرد، گفت: گمانه‌زنی‌ها انجام نشود، پیش بینی می‌کنیم بین ۳ تا ۴ ساعت بعد از اتمام ساعت انتخابات، نتایج اعلام شوند.