انتقاد نماینده الیگودرز از عملکرد ایرانسل

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از عملکرد ضعیف ایرانسل در این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش آوای کاسیان، محمد خدابخشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علی‌رغم مشکلاتی نظیر صعب‌العبور بودن، نبود راه دسترسی و زیرساخت‌های برق، کارهای خوبی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان انجام شده که باید گفت رکورد زده است.

نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: کارهایی سخت، بزرگ، با ارزش و البته مهم که نه فقط بخاطر فضای مجازی دانش‌آموزان کما اینکه مهم است، اما همین آنتن همراه اول و اینترنت گاها جان چندین نفر را نجات داده که ارزش کار ارتباطات و فناوری اطلاعات اینجا مشخص است.

رئیس فراکسیون توسعه متوازن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته در شهرستان الیگودرز جای کار در حوزه ارتباطات زیاد بوده که نیاز به تلفن و پوشش همراه اول بسیار مهم و اساسی است.

خدابخشی با انتقاد از عملکرد ضعیف اپراتور ایرانسل در الیگودرز اظهار کرد: عملکرد ایرانسل در این شهرستان بسیار ضعیف است متاسفانه در جاهایی که این اپراتور کار کرده نارضایتی‌ها بالاست به طوری که مردم اصلا از آن رضایت ندارند.

وی خواستار رفع مشکل ارتباطی خمه پایین، دره چاه، شاپور آباد، سد بختیاری، سراب دستگرد، فیروزآباد، فهره، گندمینه، گایگان، خاکباد، گل زرد، باغ، جوزیر، اردودر، موس، گله یار، کدیورها و… شد و تاکید کرد: عمده مشکلات حوزه ارتباطات الیگودرز در روستاهاست که نیازمند تلاش، برنامه‌ریزی، پیگیری و رایزنی از سوی وزارتخانه در بحث جذب اعتبارات هستیم.

خدابخشی تاکید کرد: به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی از هیچ تلاشی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم ارزشمند شهرستان الیگودرز کوتاهی نخواهم کرد بنابراین از مدیران استانی و شهرستانی، خواستار کمک به رفع موانع و مشکلات توسعه همه جانبه در این شهرستان هستم.

وی بیان کرد: در سطح ملی پیگیری‌های لازم را در جهت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای خدمات شایسته به مردم خواهم شد.