انتخاب دو معلم لرستانی به عنوان معلم برتر کشوری

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اجرای ۳۰۰ برنامه در گرامیداشت هفته معلم، گفت: از مجموع ۱۵ معلم برتر کشوری، نور محمد سلطانی و علی یار پادروند از لرستان انتخاب شدند.

به گزارش آوای کاسیان، یونس بهاروند ایرانیا ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در یکی از کلاس‌های درس دبیرستان صدیقه کبری برگزار شد، از اجرای ۳۰۰ برنامه هفته معلم از جمله دیدار فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در لرستان و غبار روبی گلزار شهدا همزمان با هفته معلم خبر داد.

وی به اجرای طرح معلم نمونه در استان اشاره کرد و گفت: ۴ هزار معلم استان در طرح معلم نمونه شرکت کردند که از این مجموع ۷۶۳ نفر به مرحله منطقه‌ای و ۷۴ معلم با ارزیابی کمیته‌های تخصصی به مرحله استانی راه پیدا کردند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: از مجموع ۱۵ معلم برتر کشوری، “نور محمد سلطانی” دارای مدرک دکترای مدیریت و منابع انسانی آموزگار دبستان شهید فلاحی منطقه زاغه و “علی یار پادروند” دبیر متوسطه دوم شهرستان رومشکان از لرستان هستند.

به گفته بهاروند هفته آینده ۴۵ معلم نمونه استان هفته آینده در راستای بزرگداشت مقام معلم با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه ظرف ۲ سال گذشته ۲۱۶ مدرسه ایمن و استاندارد احداث شده است، گفت: ساخت این مدارس با اولویت مناطق محروم بوده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات در لرستان هزینه شده است گفت: با مساعدت وزیر آموزش و پرورش امسال هم ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی و کارگاهی استان در نظر گرفته شده است.

برگزاری نشست خبری سرپرست آموزش و پرورش در کلاس درس یک اتفاق خوب بود که حال و هوای روزهای مدرسه را برایمان زنده کرد.